I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

به میمنت و مبارکی, آرشیو وب در قسمت آهنگ ها و آلبوم ها هم کامل شد!

با در نظر گرفتن این و برداشتن گام دیگری در راستای کامل کردن بیوگرافی CNBLUE, به اهتمام این بنده حقیر, دیسکو گرافی و ترک لیست دقیق و جزِ به جز CNBLUE آماده شده.

البته این حرکت همشم خود جوش نبوده و بارها خیلی از دوستان درخواستش رو داده بودن که بالاخره قسمت شد امروز ردیفش کردم.

امیدوارم مورد قبول باشه و خوشتون بیاد ازش.

اینم بگم, با صرف نظر کردن از خودستایی و تعریف کردن از خودم, فک نکنم بتونید همچین چیزی رو جایی پیدا کنید! پس حتما دانلودش کنید و از دست ندید.

*به روز رسانی شده تا تاریخ 2015/04/21*

لینک دانلود:

 


نظرات شما عزیزان:

ساشا
ساعت5:17---2 ارديبهشت 1394
دستتون درد نکنه خیلی خیلی خوب بود
واقعا خسته نباشید
ممنون


zeynab
ساعت22:08---1 ارديبهشت 1394
دستتون درد نکنه عالی بود مرسی
پاسخ:خواهش میکنم


لی شین
ساعت15:33---9 آذر 1393
مرسی چقد دنبالش بودم خداخیرت بده
پاسخ:خخخخخ امیدوارم به کارت بیاد


مهسا19
ساعت2:14---9 آذر 1393
آها! خب پس دارمش مرسی
پاسخ:خواهش


houra
ساعت22:22---8 آذر 1393
سلام اقا هادي واقعا دستتون درد نكنه سنگ تموم گذاشتين حالا من ميرم همه رو دان كنم چون نمي دونم كدومارو دارم بازم ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


مهسا19
ساعت3:08---8 آذر 1393
خسته نباشی و ممنون
would you come to me (fnc kingdom)

این چیه؟ :|
پاسخ:خواهش میکنم....والا این آنگیه که در جریانات fnc kingdom 2013 خوندنش.....هر گروهی یه آهنگ خوند که مال cn هم اینه.....قبلا گذاشتم برا دان....دانلود تک آهنگهای Cnblue


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com